ხშირად დასმული კითხვები

როგორ შევიძინო პროდუქცია სახლიდან გაუსვლელად?
გახსენით ვებგვერდი www.navne.ge გაიარეთ რეგისტრაცია, რომ მოხდეს თქვენი პროფილის შექმნა. დაათვალიერეთ პროდუქცია კატეგორიების მიხედვით, სასურველი ნივთი დაამატეთ ,,კალათში”, შემდგომ აირჩიეთ ,,ჩემი კალათა” და მიყევით ყიდვის ინსტრუქციას.
როგორ გადავიხადო ვებგვერდიდან შესაძენად?
გადახდა შეგიძლიათ საბანკო გადარიცხვით ანგარიშის ნომერზე GE81TB7381436020100004, VISA და MASTERCARD ბარათის საშუალებით.
სად და როგორ მივიღებ შეძენილ პროდუქციას?
შეძენილ პროდუქციას კურიერი მოგართმევთ მისამართზე, რომელსაც დააფიქსირებთ ვებგვერდზე შეძენის დროს.
რა ღირს კურიერის მომსახურება?
თბილისის მასშტაბით კურიერის მომსახურება არის უფასო. აუცილებელია შეკვეთის ღირებულება შეადგენდეს მინიმუმ 10 ლარს.
რამდენ ხანში მივიღებ პროდუქციას სასურველ მისამართზე ?
პროდუქციის მიწოდების დღეებია: ორშაბათი, ოთხშაბათი, პარასკევი. დღის მეორე ნახევარი.
როგორ უნდა მოვიქცე თუ პროდუქციას აღმოაჩნდება ქარხნული წუნი?
შეკვეთის მიღების დროს, სასურველია კურიერთან ერთად გადაამოწმოთ მიღებული პროდუქციის ვარგისიანობა. ქარხნული წუნის აღმოჩენის შემთხვევაში მოხდება პროდუქციის გადაცვლა, ან იმავე ღირებულების ვაუჩერის მიღება სხვა პროდუქციის შესაძენად.
0
Connecting
გთხოვთ დაიცადოთ...
წერილის გაგზავნა

ამჟამად ყველა ოპერატორი დაკავებულია. დატოვეთ შეტყობინება, ჩვენ მალე გიპასუხებთ.

სახელი
* ელ.ფოსტა
* წერილი
ჩატის დაწყება

გჭირდება დახმარება? დაზოგე დრო და გვკითხე ონლაინ.

* სახელი
Online დახმარება
შთაბეჭდილება

დაგვეხმარეთ სერვისის გაუმჯობესებაში. დაგვიტოვეთ შტაბეჭდილება.

შეაფასეთ მომსახურება :)